8 de setembro de 2008

Marija Serifovic - Molitva (Eurovision 2007 Winner)


A Sérvia foi a grande vencedora do Eurovision 2007 com a Serifovic cantando Molitva.

Molitva é uma música cantada em sérvio, que é emocionante do inicio ao fim. Serifovic coloca uma emoção assustadora nessa música.

Molitva é aquele tipo de música que você não tem paciência para ouvir toda hora, mas cada vez que ouve se emociona junto.

Avaliação: ****

Letra:

Ni oka da sklopim,
postelja prazna tera san,
a život se topi
i nestaje brzo, k'o dlanom o dlan.

K'o razum da gubim,
jer stvarnost i ne primećujem,
još uvek te ljubim,
još uvek ti slepo verujem.

K'o luda, ne znam kuda,
ljubavi se nove bojim,
a dane, žive rane,
više ne brojim.

Molitva, kao žar na mojim usnama je,
molitva, mesto reči samo ime tvoje.
(I) Nebo zna, kao ja,
koliko puta sam ponovila,
to nebo zna, baš kao ja,
da je ime tvoje moja jedina
molitva.

Al Bogu ne mogu
lagati sve dok se molim,
a lažem ako kažem
da te ne volim.

Molitva, kao žar na mojim usnama je
Molitva, mesto reči samo ime tvoje
Nebo zna, baš kao ja
Koliko puta sam ponovila
To nebo zna, baš kao ja
Da je ime tvoje moja molitva

Nebo zna, baš kao ja
Koliko puta sam ponovila
To nebo zna, baš kao ja
Da je ime tvoje moja jedina
Molitva

Ime tvoje moja molitva

Letra by Vagalume

Um comentário:

  1. amo esta música. grande senhora, grande voz...uma sérvia ganhou uma eterna fã portuguesa

    ResponderExcluir